1. VAŽNE NAPOMENE
  • Zbog povećane potražnje i mogućnosti ispunjavanja Vaših želja, narudžba se mora izvršiti minimalno 24 sata prije željene isporuke.
  • Za HITNE dostave kontaktirati 098/1765680 ili mail cgprincessofflowers@gmail.com
  • Svaki mix cvijeća je jedinstven, te ne može biti identičan kao na slici. Nabava cvijeća ovisi o sezoni, te postoji mogućnost razlike između isporučene dekoracije i dekoracije sa slike. Cvijeće kojem nije sezona za vrijeme narudžbe zamijeniti ćemo sličnim.
  • Broj ruža u kutiji može varirati ovisno o veličini pojedine glavice ruže, no gleda se da je kutija uvijek jednako popunjena.
2. NARUDŽBA
PLAĆANJE
  • Pouzećem
  • Na račun
NARUDŽBA

Narudžba cvjetnih dekoracija preko web shopa mora se naručiti dan prije odnosno  24 sata prije željene isporuke. Ukoliko je potrebna hitna dostava možete nas kontaktirati.

Ukoliko proizvoda nemamo na stanju korisnik će biti obaviješten telefonskim ili elektroničkim  putem, te vršimo povrat novca u najkraće mogućem roku.

PLAĆANJE

Sve cijene se odnose na hrvatsku valutu, te se plaćanje može izvršiti na račun ili pouzećem.

REKLAMACIJE

Kod same isporuke molimo korisnika da detaljno provjeri cvjetnu dekoraciju, naknadne reklamacije ne uvažavamo.

PITANJA, PRIJEDLOZI I PISANI PRIGOVORI

Za sva pitanja, prijedloge, te pisane prigovore može nam se obratiti putem mail adrese cgprincessofflowers@gmail.com ili na adresu sjedišta obrta Alberta Fortisa 16

3. DOSTAVA

Vaših buketa i Flowerboxeva preko web shopa potrebno je naručiti najkasnije jedan dan unaprijed, kako bismo za Vas spremili najkvalitetnije i svježe cvjetne dekoracije.

Minimalna dostava 200,00kn za područje Zagreba, okolica Zagreba plaća dostavu 50kn.

Vrijeme dostave:

Ponedjeljak-petak od 10 do 16 sati

Subotom i Nedjeljom od 10 do 13 sati

Ukoliko termin za dostavu ne odgovara molimo napisati željeni termin dostave u napomenu, te će se kupac kontaktirati, vezano za dogovor.

Korisnik će o načinu dostave biti obaviješten u trenutku naručivanja robe (elektronskim ili telefonskim putem ovisno o načinu kupnje za kojega se kupac odluči). Ukoliko roba nije na stanju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke.

Kupac može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 15 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.